掃呢頁CODE去手機

2021年12月16日 星期四

林子祥開騷前盡量少食養聲 演出後堅持要飲汽水解喝 #林子祥

林子祥開騷前盡量少食養聲演出後堅持要飲汽水解喝林子祥(阿Lam)明年3月於亞博舉行一場《開心演唱會》,門票將於今天公開發售。前日(15日)阿Lam的演 ...




林子祥開騷前盡量少食養聲 演出後堅持要飲汽水解喝



林子祥(阿Lam)明年3月於亞博舉行一場《開心演唱會》,門票將於今天公開發售。前日(15日)阿Lam的演唱會FB上載一條他接受測試有關網絡用語的影片,當中他直認自己「唔上網」,所以對那些用語可謂一無所知,甚至連已在坊間用了多年的如「1314」,「520」這些簡短網絡密碼,阿Lam見到反問:「一生一死?唔易擰?」他自己估完都忍不住笑。

阿Lam坦言對網絡用語一竅不通。
阿Lam坦言對網絡用語一竅不通。
相信屆時開騷,老婆葉蒨文及兒子林德信等必前來支持。


 

距離演唱會還有3個月,阿Lam謂暫未打算開始練歌:「唱左幾十年,唔係好駛練啦,因為今次會唱晒所有經典歌囉!」至於造形,阿Lam堅持只會穿上自己覺得舒服的服裝上台,他笑謂:「唔討人厭就得。」問到如何養聲,阿Lam表示:「咁多年嚟我都係用同一個方法,就係食好少嘢,飲少啲紅酒。」有沒有甚麼開騷小習慣,阿Lam稱沒有特別,反而演出完後一定飲汽水,因為實在太口喝。

近月阿Lam不時在內地演出,所以不用多練歌也十分熟悉。​


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!