掃呢頁CODE去手機

2022年2月9日 星期三

#娛樂Hashtag:【#娛樂Hashtag】伍允龍遇奄尖女星唔肯打 一句K.O對方 #伍允龍

藝人伍允龍(Philip)為繽FUN星網節目《#娛樂Hashtag》擔任嘉賓,接受主播俞詠文訪問。由Philip主演的無綫劇集《鐵拳英雄》最近播出,劇 ...






藝人伍允龍(Philip)為繽FUN星網節目《#娛樂Hashtag》擔任嘉賓,接受主播俞詠文訪問。由Philip主演的無綫劇集《鐵拳英雄》最近播出,劇中的角色可愛天真,問到跟現實中的他有幾分相似時﹖他笑言:「唔敢講自己可愛,但我都幽默同鍾意講笑話,之前拍《男神廚房》,主持DoDo(鄭裕玲)都好驚喜、好驚訝,佢以為我比較Cool,其實我都好鍾意搞氣氛。」


他又指面對好友安志杰的一對仔女會極度興奮:「我成日拎起佢哋拋來拋去,玩得好癲,佢哋都習慣晒,有次佢哋有個生日會,叫咗好多唔同小朋友到場,我將其他小朋友嚇走晒,得番佢哋兩個喺度。」


另外,講到《鐵》劇入面,哪位男女演員最好打﹖身為武指的他自爆曾遇過奄尖女星不肯做武打動作,他又如何憑一句說話解決﹖想知道的話就要收睇今集的《#娛樂Hashtag》



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!