掃呢頁CODE去手機

2022年2月9日 星期三

關嘉敏:關嘉敏焗住同Gordon翻撻:佢第2次向我求婚! #關嘉敏

組合Bingo成員關嘉敏(Carman)被傳同《全民造星Ⅲ》暗撻後,跟前緋聞男友前天堂鳥成員Gordon再見不是朋友,不過「緣滅、緣來」,無綫明珠台嘅 ...






組合Bingo成員關嘉敏(Carman)被傳同《全民造星Ⅲ》暗撻後,跟前緋聞男友前天堂鳥成員Gordon再見不是朋友,不過「緣滅、緣來」,無綫明珠台嘅情人節宣傳片,竟然搵咗佢哋呢對「分手男女」合體,重演求婚一幕再續前緣,連Carman都覺得好神奇:「我都唔知點解搵咗我同佢?」


Carman接受訪問時,佢話條跳舞片係Sell電影,係喺情人節時播,係講個女仔識咗個男仔,之後求婚到嗌交,分手再和好,最後白頭到老咁。問佢同Gordon「分咗手」,依家又拍呢啲片唔尷尬咩?佢又話:「又冇喎,個故事係講人嘅一生,大家都係跳舞同專業嘛,反而好開心添,做得自然啲添,因為同公司又合作過,都係熟嘅。」


不過佢又話有一幕求婚戲,令佢覺得好似曾相識:「佢跪低求婚嗰吓,因為佢已經係第2次向我求婚,之前佢第1次係合作拍網絡大電影《穿越愛情線》,佢做男主角,我做女主角,嗰次佢又係向我求婚,事後我哋都有討論番,大家都有講有笑。」


意外同「前度」合作


講番今次同「前度」合作,佢又話真係覺得好意外,因為事前全不知情:「只係知要拍條跳舞片,事前乜都唔知,亦唔知Gordon有參與,係喺排舞時先知大家嘅存在,嗰時先知古仔講啲咩,做啲咩同跳啲咩。」佢又話以為因為無綫睇過有個天堂鳥Crossover Bingo嘅跳舞Group先搵佢哋兩個,但問番無綫時又話冇關係,所以佢都覺得成件事好「搲頭」。


而Gordon亦說不會尷尬,反而更開心:「因為估唔到無綫會揀我哋兩個去拍呢個情人節宣傳片,我都唔係第一次同佢求婚啦,之前拍戲時都求過,都覺得我哋幾有緣份,如果覺得我哋襯,希望日後都有機會繼續做螢幕情侶。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!