掃呢頁CODE去手機

2022年2月9日 星期三

Eric Kwok獲TVB開綠燈首度亮相Chill Club:佢哋畀我感覺好寬容 #Eric Kwok #TVB

盼打破電視台限制:由始至終都應該係咁這次也是Eric首度在《ChillClub》獻唱,他喜見業界出現新常態,認為歌手身份不應受電視台限制:「由始至終都 ...






盼打破電視台限制:由始至終都應該係咁

這次也是Eric首度在《Chill Club》獻唱,他喜見業界出現新常態,認為歌手身份不應受電視台限制:「由始至終都應該係咁,我明白係有好多台與台之間嘅嘢,但係我覺得音樂係愈有多啲平台可以上就愈好,無論係網上、電視台、電台都係。」

比較起兩台音樂節目,Eric直言這次在廠內感受到與《勁歌》不一樣的氣氛:「睇《Chill Club》感覺上畫面好大,睇落個廠都好大;而《勁歌》係因為兩邊牆都有佈景,所以感覺上會多嘢發生啲,好似喺太空倉入面。一路都諗緊點解《Chill Club》個台好似闊啲,今日嚟到就發現,原來係兩邊牆冇佈景框住。呢樣嘢都幾正,但係兩個感覺都好唔同。(鍾意邊個感覺多啲?)我未喺《勁歌》唱過,唱完再話你聽。但係我覺得係好睇人,《勁歌》有「小飛俠」(蘇德華)嘅樂隊,合作無間,自己同Joey(鄧建明)都好熟悉。」Eric認為場地、平台只是其次,在節目中獻唱最主要是能否與合唱嘉賓有化學作用。

Eric認為《Chill Club》舞台感覺上較大,主要原因是舞台設計上花了一點小心思。(《Chill Club》影片截圖)


Eric認為《勁歌》的廠景設計勝容許在同一時間可以有不同事情發生。(節目截圖)


今次是近期首度有《勁歌》主持以歌手身份亮相友台,Eric希望這次跨台合作能進一步打破歌手之間在不同電視台亮相的限制,又視兩台歌手能在友台節目宣傳新歌為願望:「我唔知得唔得,我唔係高層,話唔到事,但係呢個係一個願望。希望歌手都可以去唔同嘅台,更加容易去展示依家香港樂壇嘅音樂係點,愈多制肘,可能會令觀眾唔知依家發生緊咩事,例如MIRROR上唔到《勁歌》嘅話,睇開《勁歌》嘅觀眾對佢哋可能印象就冇咁深。」

受破格歌詞吸引再出慢歌

說回新歌《等埋你》,這次是Eric自2007年後再度推出慢歌,以死亡談及愛情,他坦言在Swing解散後從來沒有想過會再推慢歌,後來被林若寧的歌詞吸引,決定親自演繹這首另類情歌:「呢份詞太特別,好破格,冇乜情歌會咁寫。其實份詞係舊年已經完成,我提議佢喺上年我生日嘅時候完成呢首歌,結果佢喺我生日之後嗰日先畀我,原因係呢首歌太唔吉利,好多『死』字。但係我覺得正到唔可以唔唱,因為呢個風格太似我啦,有啲幽默、甜蜜,又好破格,佢都話過知我鍾意先咁寫。」

邀Mike合唱Swing名作

Eric解釋過去希望先專注主持工作,因此到今天才重拾歌手身份在《Chill Club》亮相。除了《等埋你》外,Eric還會帶來前作《Ripboy》及部份Swing時代的作品,更透露今次獲曾比特(Mike)擔任救星:「今次可以同強尼同Mike一齊唱,叫Mike嚟係因為今次要唱兩首Swing嘅歌,其實Swing啲歌都好高音,我知道我同強尼都搞唔掂,因為Jerald(陳哲廬)係好高音,而今次Mike就係唱Jerald嗰部份,因為佢都好高音,所以我同佢講『Mike今次一定要嚟,冇得話唔嚟,我都幫咗你好多啦係咪?』不過我知佢呢排都好忙,好多謝佢百忙之中抽空嚟。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!