掃呢頁CODE去手機

2022年2月9日 星期三

郭偉亮:兩台走︱《勁歌》主持郭偉亮處男上《Chill Club》冇壓力 #Eric Kwok #郭偉亮

歌手EricKwok(郭偉亮)破天荒踏上ViuTV《ChillClub》舞台,首度獻唱新歌《等埋你》,又與強尼合唱及再聯同Mike三人合唱Medley ...






歌手Eric Kwok(郭偉亮)破天荒踏上ViuTV《Chill Club》舞台,首度獻唱新歌《等埋你》,又與強尼合唱及再聯同Mike三人合唱Medley。現擔任《勁歌金曲》主持的他,現又投身ViuTV的音樂節目《Chill Club》引起回響,被問到事前如何跟無綫溝通?Eric表示過程對方很開通:「佢直頭話『你唔使問我㗎喇』,因為我係一個歌手身份所以去邊度都OK,而且都冇畀咩說話或者壓力我,好自由。」問到會否擔心網民討論自己「兩邊走」?Eric表示:「明白網民會有討論,但我自己不太擔心,因為我覺得大家都希望見到更多不同歌手喺不同平台出現。」


節目中其中一個亮點是Eric與強尼合唱《我不如》及《1984》,被問到為何邀請對方作嘉賓?Eric說:「以往同強尼喺《全民造星》合作過,而且頭兩屆我哋都有份參與,又知道佢係唱得之人,大家又係主持,今次不如就以歌手身份見大家,佢又爽快應承,所以我都好期待!」他表示首次於《Chill Club》表演覺得唱得很舒服,又與Joey Tang認識多年是熟悉的班底,又於《全民造星》的錄影廠拍攝,很有親切感。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!