掃呢頁CODE去手機

2022年2月9日 星期三

羅志祥:連出8個Post怒轟 羅志祥被盜用身分詐騙粉絲 #羅志祥

台灣天王羅志祥(小豬)依家再度翻身,拎番舞王個朵之後,佢仲繼續發展佢演藝加潮服生意,人氣同生意都蒸蒸日上,唔知係咪因為咁,同時就有不法之徒最近借佢個名 ...






台灣天王羅志祥(小豬)依家再度翻身,拎番舞王個朵之後,佢仲繼續發展佢演藝加潮服生意,人氣同生意都蒸蒸日上,唔知係咪因為咁,同時就有不法之徒最近借佢個名去詐騙,激到小豬紮紮跳!佢一口氣上載8張限時動態,大部分都係一啲社交平台嘅私信對話截圖,小豬並寫上「騙錢」、「詐騙」和「騙子」等字,揭發有人盜用他的身分及照片,試圖詐騙粉絲嘅血汗錢,令佢忍唔住嬲到喪鬧:「講話會不會太噁心啦?!」


截圖中,見到對方問佢:「是我的粉絲嗎?」令小豬直指覺得非常噁心,並公開大鬧:「你是偶粉絲嗎…你全家才是我粉絲!」有「冒牌貨」更加用英文去發私信,非常離譜。佢解釋自己並冇開「小號」,並提醒歌迷若見到冇藍剔嘅帳號,即係代表唔係佢本人。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!