掃呢頁CODE去手機

2022年2月9日 星期三

何雁詩:嫌1個未夠喉!何雁詩鄭俊弘傾掂數:諗住再生B #何雁詩 #鄭俊弘

歌手鄭俊弘(Fred)跟太太何雁詩(阿詩)早前宣布造人成功,一索得男,囝囝將於6月出世。當日阿詩用驗孕棒得知有喜,並非第一個通知老公,而是先向閨蜜報喜 ...






歌手鄭俊弘(Fred)跟太太何雁詩(阿詩)早前宣布造人成功,一索得男,囝囝將於6月出世。當日阿詩用驗孕棒得知有喜,並非第一個通知老公,而是先向閨蜜報喜:「因為當時我都唔太肯定,所以Send畀伴娘睇,佢都話似我先同阿Fred講。」Fred表示太太一直有用驗孕棒,結果卻似是而非:「我仲問佢係咪㗎?」直至由醫生親口證實才相信,阿詩獲知確認懷孕一刻即歡呼大叫,她說:「Fred聽埋BB心跳聲先真係信。」


自小經常幻想懷孕狀況的阿詩笑說:「到依家真係有隻腳仔踢你個肚,身體會起變化,個感覺更神奇,同媽咪嘅關係都親密咗。」她會選擇順產的方式,因為想體驗生仔的感覺:「知道會好痛,但又唔係經常。(生多個再感受吓?)有諗住生多個,但試咗湊呢個湊成點先。」


請定假陪坐月


Fred坦言本計劃多享受幾年二人世界才生小朋友,他說:「想準備好啲先,唔想佢將來辛苦,怕會教得唔好。」於單親家庭長大的他表示沒有父親作榜樣參考,只好向朋友請教:「張頴康叫我攞定假陪太太坐月,否則會錯過好多嘢,我自己都有上網睇吓啲育嬰知識。」雖然緊張BB成長,但他們會學好放鬆心情面對,阿詩說:「最緊佢要健康,做個心地好同堅強嘅人就夠。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!