掃呢頁CODE去手機

2022年2月9日 星期三

熊黛林:熊黛林自以為高人一等:永遠唔會正眼望人 #熊黛林

名模熊黛林在無綫熱播的劇集《家族榮耀》中,扮演看不起人的「白鴿眼」闊太,獲網民大讚演得入型入格「好八婆」。她早前接受無綫娛樂新聞台《StarTalk》 ...






名模熊黛林在無綫熱播的劇集《家族榮耀》中,扮演看不起人的「白鴿眼」闊太,獲網民大讚演得入型入格「好八婆」。她早前接受無綫娛樂新聞台《Star Talk》訪問,透露為了練好廣東話下了不少工夫:「拍攝前有10幾、20日空檔嘛,嗰段時間我基本上全日就係喺張床度讀劇本、練廣東話發音。我背好晒對白先去諗應該點樣演,唔係會演得冇咁順。我試過半夜一、兩點問我朋友啲字點讀點讀,真係唔係幾好意思。」


現實中溫柔、親切的熊黛林笑指為了演好角色葉彩薇,開拍前不斷為角色設計小動作:「我覺得個角色應該會自以為高人一等,要成日反白眼,同埋永遠唔會正眼望人。工作人員睇住我拍都話我好乞人憎,導演仲笑我係好可愛嘅八婆仔。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!