掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

【1佬拖3女出埠】鄧兆尊最錫阿三 大婆孖車厘子夾計霸佬 __,鄧兆尊,兆尊,

鄧兆尊可以大享齊人之福,而且他毫不介意上節目同大家分享,直情是不少男人的偶像。早排鄧兆尊就同3C出埠,大婆Carmen、二婆Cherry同埋最細的Cl ...




鄧兆尊可以大享齊人之福,而且他毫不介意上節目同大家分享,直情是不少男人的偶像。早排鄧兆尊就同3C出埠,大婆Carmen、二婆Cherry同埋最細的Claire,而瘦身成功嘅Claire更打扮到靚一靚,即時成為兆尊寵兒!可憐的阿大同阿二被打入冷宮。

臨出發一齊影張大合照,Claire更刻意帶黑超同鄧兆尊襯到絕,呢次嘅旅行恐怕都是阿三陪著兆尊最多。回港之後,阿大同車厘子刻意撇甩阿三,孖住同兆尊外出。未知是否沒有Claire陪行,兆尊總之悶悶不樂,至於兩位女士就傾得非常開心,就連兆尊沒有跟上也不知道。



鍾意就快D Share啦!