掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

撐完前度有嘢講 容祖兒剖白同師兄現況 __,師兄,容祖兒,祖兒,劉浩龍,

即係再見亦是朋友!劉浩龍尋晚就啱啱開完演唱會,作為前度嘅容祖兒不避嫌撐場,睇足全場之餘亦非常投入,從祖兒嘅態度嚟睇,唔少人都會懷疑佢哋藕斷絲蓮!祖兒凌 ...


即係再見亦是朋友!


劉浩龍尋晚就啱啱開完演唱會,作為前度嘅容祖兒不避嫌撐場,睇足全場之餘亦非常投入,從祖兒嘅態度嚟睇,唔少人都會懷疑佢哋藕斷絲蓮!祖兒凌晨喺社交網就發咗張劉浩龍赤裸上身嘅黑白照,除咗睇到劉浩龍好大隻一身肌肉之外,唔通祖兒係想借呢張相宣布佢哋未分手?

睇埋祖兒嘅發文,原來佢係解構番佢哋嘅感情路同埋依家關係,祖兒話係緣分令到佢哋聚埋一齊,兩個人互相影響、支持同學習,雖然劉浩龍個樣有啲招積,但係個人好真心同忠誠,不過人大咗明白感情有不同的層次,最緊要係感情不變,仲話「你快樂所以我快樂」。

文中仲有幫劉浩龍喺演出時失準講番句好說話,表示人總不能完美,知道佢已經盡咗力,偶有失手希望大家高抬貴手,仲讚劉浩龍係是值得更多掌聲。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!