掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

加到爆晒分!JW冧爆讚男友煮嘢食好叻 __,JW,

JW出席烘焙店開幕活動。歌手JW(王灝兒)今日以露腿打扮出席烘焙店開幕活動,佢指自己平時都有整蛋糕:「之前中學家政堂有學煮嘢食,自己都好enjoy。( ...


JW出席烘焙店開幕活動。


歌手JW(王灝兒)今日以露腿打扮出席烘焙店開幕活動,佢指自己平時都有整蛋糕:「之前中學家政堂有學煮嘢食,自己都好enjoy。(男朋友識唔識煮?)佢煮嘢好叻,平時會喺特別節日煮,例如情人節。佢煮西餐特別有天分,佢煮嘅紅蝦意粉好好食。(咁你煮咩回饋畀佢?)肉醬意粉。(現成買嗰啲?)唔係,個醬我自己整,啲肉都係我切嘅。(屋企人試過男朋友手勢未?)未試過。」之後JW又話佢整薑汁炒蟹同咕嚕肉都好拿手。

講到男朋友煮嘢食咁叻,咁係咪好老公?JW表示:「佢係好男朋友。(加晒分?)More than 100分!」而講到舊老闆黎明女友Wing誕下小公主,JW話啱啱去完旅行,返到嚟香港睇報道先知。問到佢會唔會探BB?JW就話:「知道佢呢一刻好需要私人空間。」

同場嘅賭王三房千金何超蓮話新開食店生意好忙,但暫時無意開分店。除此之外,佢透露依家日日喺舖頭坐陣,仲負責開舖:「今日我出門口嗰陣,我媽咪都有同我講:知道賺錢辛苦呢?」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!