掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

【公民黨晚宴】主人家走樸素簡約風 陳淑莊:普通返工look __,陳淑莊,公民黨,

公民黨星期五晚舉行的十二週年晚宴,大會選址在較平民化的宴會廳開席,一眾主人家未有特別揀靚衫華麗赴會。就好似前黨主席余若薇咁,她就以一件黑大領襯外衣加黑 ...




公民黨星期五晚舉行的十二週年晚宴,大會選址在較平民化的宴會廳開席,一眾主人家未有特別揀靚衫華麗赴會。就好似前黨主席余若薇咁,她就以一件黑大領襯外衣加黑白花長裙示人,配上黑色短頸鏈,走簡約樸素風格;而立法會議員陳淑莊(Tanya),就以一襲白底黑碎花長裙亮相,配襯相信是Jimmy Choo米白色高跟鞋,手執黑色vintage 款式Chanel手袋,同樣走簡約風,與舊年登上舞台與男舞伴跳探戈舞籌款時身穿性感大露背的黑色長裙,相距甚遠。

對於今年改走簡約風,Tanya就話原來係因為赴會前要留守立法會財委會開會之故,「我應該再行少少咖係嘛?今日呢啲係普通返工look嚟嘅。」仲講笑話「而且留守到最後一刻,無可能着到去飲咁款去開會,無謂嚇親人啦。」身為主人家都沒打扮得更隆重,Tanya就打圓場話黨內仍有好多好靚的主角,又有打扮好靚的朋友出席已經夠晒數。

話分兩頭,公民黨的男黨員們大多以西裝亮相,黨魁楊岳橋選擇了襲醒目的藍色西裝,主席梁家傑則穿上黑色暗紋款式西裝,他們的共通之處,都是結上了有淺綠色與紫色,公民黨黨徽顏色的領帶。而來賓方面就各自和精采,各自繼續自己的衣着特色,就像「長毛」梁國雄咁,捷古華拉上衫配牛仔褲波鞋,一路走來,始終如一。

相關連結:

【唱功麻麻】傑哥唱功稍遜肥仔明 老鴿潛水因為許智峯?

http://bit.ly/2HZkV4q



鍾意就快D Share啦!