掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

【等睇下一代】由細靚到大 林夏薇晒童年照冇變過 __,林夏薇,

【新增內容】現年30歲,喺15年低調嫁咗俾金融才俊Jason嘅林峯堂妹林夏薇,喺11年出道至今,唔經唔覺已經7年時間,當年嘅青春少艾已經變成今日嘅靚靚 ...


【新增內容】

現年30歲,喺15年低調嫁咗俾金融才俊Jason嘅林峯堂妹林夏薇,喺11年出道至今,唔經唔覺已經7年時間,當年嘅青春少艾已經變成今日嘅靚靚人妻,不過喺林夏薇身上似乎就搵唔到歲月留低嘅痕跡。

今日林夏薇喺社交網站貼出童年照,原來7年時間真係濕濕碎,林夏薇嘅童年照同依家嘅佢根本就一樣樣,佢仲特登影咗一張淡妝相俾大家對比下同童年嘅分別,就咁望落無論眼神表情定係五官,林夏薇都只不過係放大咗,唔知將來如果林夏薇生個囡囡出嚟又會唔會同佢童年時一樣樣呢?

林夏薇由細靚到大,佢今日回覆傳媒並分享保養貼士:「冇啊,每天飲果汁,笑多啲!如果有時候可以拉拉筋運動。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



林夏薇早前話過要減產休養造人(IG圖片)

今日佢喺IG貼出童年照,同依家一樣樣(IG圖片)

唔知林夏薇將來嘅下一代又會唔會似到佢十足呢?(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!