掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

撐男友冇一拖二!廖碧兒:個女仔結咗婚 __,碧兒,廖碧兒,

Bernice出席美容活動。藝人廖碧兒(Bernice)以白色DeepV裙現身、出席美容活動。Bernice最近承認與富貴男友Calvin拍拖,不過卻 ...


Bernice出席美容活動。


藝人廖碧兒(Bernice)以白色Deep V裙現身、出席美容活動。Bernice最近承認與富貴男友Calvin拍拖,不過卻有指Calvin與前女友Nina仍未分手兼同遊泰國。對此,Bernice表示百分百相信男友:「我知佢哋係朋友,佢哋兩家人都好熟,但Nina已經結咗婚,有自己嘅家庭,希望大家唔好騷擾到佢。我同Calvin係識咗一段時間先一齊,係認真先公開。(你有問過佢係咪單身?)有問過,佢同我講冇拍拖。(有人話你只係佢比較close嘅朋友?)我唔知嗰個係邊個,我哋已經公開咗。(會唔會帶男友一齊出活動?)唔知喎,睇機會。(佢抗唔抗拒?)你要問佢。」

信晒男友

至於有關Calvin在派對上狂開香檳及被不少靚女埋身,Bernice指相片並不是最近拍的,當日男友與同事開派對,Bernice更認識當中幾名女性。問到男友屬高富帥,是否吸引不少異性埋身?Bernice自信地說:「咁我自己都靚、多人去追,男女都好正常。(你多唔多人追?)ok(對男友好有信心?)有信心,佢講嘅我都信晒。(視為結婚對象?)依家先拍拖,畀啲時間同空間我,呢刻好開心。(未傾到結婚問題?)未,拍咗幾個月咋,畀啲時間去了解大家先。」提到有指男友斥資兩億歐元掃香檳,她笑言自己不清楚金額,只有份嘆美酒。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!