掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

嘉欣BB傳授懷孕秘訣:機率大嗰幾日恩愛啲! __,嘉欣,鍾嘉欣,

嘉欣BB傳授懷孕秘訣:機率大嗰幾日恩愛啲!佗住第二胎嘅嘉欣BB,早前從加拿大返港開工揾奶粉錢。今日嘉欣BB出席公開活動,同現埸粉絲製作「保鮮花」,用作 ...


  • 嘉欣BB傳授懷孕秘訣:機率大嗰幾日恩愛啲!


  • 佗住第二胎嘅嘉欣BB,早前從加拿大返港開工揾奶粉錢。今日嘉欣BB出席公開活動,同現埸粉絲製作「保鮮花」,用作母親節禮物。

    其間嘉欣BB提到自己好珍惜佗住BB開工嘅時間,仲大讚BB好識做人:「其實我個肚平時好大,但要開工嗰陣,BB就換咗個pose,等我望落去個肚冇咁大,靚啲啲!」

    講到好姊妹苟芸慧之前大爆話其他「處女黨」黨友都好想生B,問嘉欣BB有冇傳授秘訣?佢就笑笑話:「女仔唔係有幾日機率特別大咩?嗰幾日恩愛啲咪得囉!」


    鍾意就快D Share啦!