掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

澳門合演廣告 萬人迷Ig貼攬攬相羅蘭巴閉拍碧咸 龍婆加戲 __,碧咸,羅蘭,

■羅蘭日前在澳門跟萬人迷碧咸合作拍廣告,還抱抱合照,令她冧爆。互聯網圖片42歲萬人迷碧咸(DavidBeckham)不但令淑女瘋狂,連83歲「龍婆」羅 ...


42歲萬人迷碧咸(David Beckham)不但令淑女瘋狂,連83歲「龍婆」羅蘭也一樣嗒糖。羅蘭日前非常巴閉,到澳門與碧咸演出金沙集團廣告,她興奮得像小fans要求碧咸合照簽名,難得這位萬人迷不但攬着羅蘭合照,還將照片放上Instagram。首次與外國人合作便遇上巨星的羅蘭昨日說:「佢好靚仔,完全冇架子!」還透露遭導演叫她以龍婆形象拍了幾場戲。

萬人迷碧咸日前殺到澳門,原來是為了金沙集團旗下酒店拍攝廣告。碧咸昨日在自己Instagram上載連日來的拍攝花絮照片,並留言說:「晚上在澳門拍攝,結交了新朋友。」在碧咸上載的多張照片中,包括澳門名勝觀音像和天主堂,以及澳門特色萄撻和小店等,但最矚目的是當中竟然有他與羅蘭的合照。其中一張是碧咸攬着羅蘭,羅蘭還邊笑邊豎起手指公讚好,另外又有碧咸與一班熟女大合照,認真令人羨慕。



■碧咸拍外景之餘,不忘在名勝天主堂前自拍留念。互聯網圖片

■除羅蘭外,碧咸還跟大班熟女開心合照,表現親民。互聯網圖片

■碧咸昨日於Ig貼出多張在澳門拍廣告的花絮相。互聯網圖片

「冇鬚仲靚仔」

記者昨日致電羅蘭,問是否與碧咸在澳門合作拍廣告時,羅蘭反問記者為何知道她與碧咸合照,當她獲悉是碧咸主動將攬攬相放上社交網後,羅蘭即開心地說:「我都係啱啱喺澳門搭船返到香港,我同佢拍金沙集團嘅廣告,我第一次同外國人拍嘢,估唔到第一次就同個咁大粒喎,我都好開心興奮㗎!」

羅蘭大讚碧咸好靚仔,她說:「我睇番佢以前啲相,覺得佢冇鬚嗰陣仲靚仔㖭!我叫佢同我影張相簽個名,佢即刻話冇問題,好親切,好nice,完全冇架子。」那麼碧咸是否知道她是演員?羅蘭笑說:「佢知,連個外國導演都知,有幾個shot個導演仲叫我扮龍婆㖭呀!」



■羅蘭在港產鬼片飾演的龍婆角色深入民心,連外國導演也要求在廣告中加鏡頭。劇照

■羅蘭2000年憑《爆裂刑警》首封香港金像獎影后,同屆影帝是劉德華。資料圖片

■碧咸當年這個髮型連劉德華都讚,剪了一個差不多。資料圖片

請食葡撻結緣

對於今次廣告內容,羅蘭說:「個古仔係講碧咸喺澳門條街度俾啲壞人同記者追,我見到就叫佢匿入我間屋度避,仲請佢食葡撻㖭,跟住同佢熟咗。事隔十幾年之後,佢再去澳門,想食葡撻,但食唔番以前我整嗰啲味道。佢一路想搵番我,但搵唔到,後來佢搵到我揸的士個孫仔,孫仔就帶佢去我屋企搵我,我同佢講我開咗間葡撻嘅舖頭喺商場,跟住我就帶佢去我舖頭食葡撻囉。」

問到拍攝是否順利?羅蘭說:「好順利呀,我24號過澳門拍咗三日,今日先返香港,原本以為拍外景時會落雨,點知天公造美冇落雨,拍攝過程亦好順利,大家冇乜NG,原本我哋預計噚晚要通宵,點知拍到凌晨兩點已經搞掂。」問酬勞是否可觀?她說:「冇乜特別,都係平常收嗰啲。」

採訪:魯吉




鍾意就快D Share啦!