掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

帶小朋友拍真人騷 趙頌茹自認好忍得 __,趙頌茹,

趙頌茹話遲啲會喺網上同人分享。藝人趙頌茹(阿Yu)出席美容活動,她透露早前與好友可嵐及關伊彤齊齊帶小朋友到越南旅行兼自家拍攝親子真人騷,她有意再拍第二 ...


趙頌茹話遲啲會喺網上同人分享。


藝人趙頌茹(阿Yu)出席美容活動,她透露早前與好友可嵐及關伊彤齊齊帶小朋友到越南旅行兼自家拍攝親子真人騷,她有意再拍第二季,她說:「其實只係實驗性質,係自發性紀錄片,想展現小朋友最真實一面,今次旅行有人忍唔到,但唔係我,我發覺我都幾忍得。我上次係帶細女去,佢都好鍾意同我去旅行,下季都會預埋佢。(大女會唔會想跟住去?)唔會,佢叫我唔好影響佢學校生活,佢唔想畀同學咁關注佢。而且我個大女好靜,唔出聲。」

阿Yu稱今次拍攝真人騷由自己一手包辦,覺得是個不錯的訓練,她之後更會放在網上免費分享:「我會喺片段入面加入啲專家嘅意見。(有冇諗過點樣變成商機?)我哋唔係諗住咁,最初只係想自己搵啲嘢搞吓,好山寨。(如果有人搵你做親子真人騷,做唔做?)之前係我自己揸機,唔係有一班人圍住嗰種,如果囡囡知道有鏡頭,佢會好識做,但我原意係想表現小朋友最真一面,我唔想太過娛樂。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!