掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

各有各忙!蔡一傑寸蘇志威掛住拉頭馬 __,蔡一傑,蘇志威,

有得拉頭馬好過冇得拉呀!身為慈善大使的組合草蜢出席慈善晚宴,惟成員蔡一智因臨時有事,未能出席。蔡一傑及蘇志威表示會於晚宴上與主席高歌一曲,感到榮幸:「 ...


有得拉頭馬好過冇得拉呀!


身為慈善大使的組合草蜢出席慈善晚宴,惟成員蔡一智因臨時有事,未能出席。蔡一傑及蘇志威表示會於晚宴上與主席高歌一曲,感到榮幸:「之後會再做多啲慈善嘢,幫都手就做。」

問到會否再舉行巡演?他們表示未知,依家先剪緊上次演唱會的DVD版:「不停剪完又改,又再剪,有好多人都問點解咁慢先出,但其實出DVD要剪,唔係易事。」睇番會唔會想再開騷?蔡一傑話當然想:「想構思做到最好,希望可以再開,但地方未定,預定下半年,工作期表未落實。」他又表示正準備個人唱片:「不過依家最得閒係我,啲工作人員都好忙做其他嘢,澳洲拍個嗰MV已經出街,日本拍個嗰就未出,佢哋唔得閒。」再講到蘇志威最近的「工作」,蔡一傑笑話:「佢掛住拉頭馬,我就做到咩咁。」令蘇老闆笑而不談。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!