掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

冇花冇燭光晚餐!胡仔陳琪麥記慶結婚9周年 __,陳琪,麥當勞,麥記,

最重要係有愛!仲記唔記得《男人一生,只為尋覓一個肯同自己捱麥記嘅女人》呢篇網絡潮文?但係呢家要改寫成《男人一生,只為尋覓一個肯同自己捱麥記慶祝結婚周年 ...


最重要係有愛!


仲記唔記得《男人一生,只為尋覓一個肯同自己捱麥記嘅女人》呢篇網絡潮文?但係呢家要改寫成《男人一生,只為尋覓一個肯同自己捱麥記慶祝結婚周年的女人》,個個聽到都會覺得唔係啩,結婚周年食麥記?但真係有咁嘅女人,佢就係陳琪!尋日(27日)係佢同胡諾言(胡仔)結婚9周年的大日子,但係因為胡仔要開工而沒有任何慶祝活動,到胡仔收工的時間已達深夜時份,大多數餐廳已閂門,只剩下麥記,兩人惟有在麥記歎漢堡包,更拍下一張結婚9周年合照,胡仔喺社交網留言表示:「收工已經係深夜時份!食乜野(嘢)無所謂,最緊要係同邊個食!」

陪老公開工做小粉絲

以為就係咁簡單?原來唔係,陳琪原來一早就入咗電視城陪老公開工做跟得老婆,喺佢陪老公開工時佢就連發兩篇文章,佢話:「9週年嘅慶祝活動,沒有花,沒有燭光晚餐,沒有驚喜!……不過我可以陪伴佢在工作中渡(度)過,我知道男生總是將工作放第一位。我可以做他的小粉絲,在現場支持他,是我最大的幸福。」陳琪仲話:「9年前嘅今天我正式成為大家認識嘅胡C9,我喜歡呢一個稱呼,感恩一個傻佬肯娶我做老婆。老公成日笑我唔夠完美,我就會同佢講 : 你自己揀嘅,唔關我事……不過我知道再俾(畀)老公揀多次佢都一定會揀我。」相信胡仔睇到一定冧到爆,佢都覺得自己冇揀錯老婆。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!