掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

【橋唔怕舊】鄧兆尊上節目自爆:灌醉瞓埋咪負責任 __,鄧兆尊,兆尊,

阿三依家變索,依家成為兆尊呢期嘅紅人。單係睇佢哋個坐位,就知阿大同阿二嘅地位受到嚴重威脅。不過,兆尊就上節目講過,齊人之福要犧牲自己嘅時間,佢每日嘅行 ...




阿三依家變索,依家成為兆尊呢期嘅紅人。單係睇佢哋個坐位,就知阿大同阿二嘅地位受到嚴重威脅。不過,兆尊就上節目講過,齊人之福要犧牲自己嘅時間,佢每日嘅行程都係被三個女人編排好晒,想自由都好難,以為佢係埋怨? 不是,佢話仲覺得欠咗佢哋。

估唔到就係佢仲大爆車厘子係點樣ko佢,而且條橋仲要係最老土個隻,借醉行兇成功得米。 不過,點解仍然有咁多女埋佢身,而阿大佢哋都唔介意,原來兆尊係節目入面話糟糠之妻不可棄,佢已經當3C係糟糠,所以點都會好好照顧佢哋。 對女人有情有義,怪唔知唔止有咁多女埋身,仲要對佢咁長情,唔介意SHARE 啦!



鍾意就快D Share啦!