掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

獲邀到芬蘭交流 林子博帶仔女體驗生活 __,子博,林子博,

呢啲機會唔係成日有!藝人林子博一家四口早前獲芬蘭旅遊局邀請,到當地與來自上海、俄羅斯、愛沙尼亞等國家的家庭作交流活動,體驗坐鹿車、騎雪橇犬車、玩冰上電 ...


呢啲機會唔係成日有!


藝人林子博一家四口早前獲芬蘭旅遊局邀請,到當地與來自上海、俄羅斯、愛沙尼亞等國家的家庭作交流活動,體驗坐鹿車、騎雪橇犬車、玩冰上電單車及釣冰魚等,期間更接受親子雜誌訪問。他表示今次最大得着是讓囝囝卓楠及囡囡詠渝了解當地生活,以及學會在極端天氣下保護自己。

由於交流活動撞正上課日子,子博指旅遊局及芬蘭領事館特地發信到學校,希望卓楠及詠渝獲准參與:「學校知道都好歡迎,佢哋覺得今次係個好難得嘅機會,可以同世界各地唔同嘅小朋友交流文化,所以都畀佢哋參加。」他又指兒子卓楠夠膽與人傾偈,令英文進步神速。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!