掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

身高差啲!周奕瑋着武士裝扮型慘變Keroro __,

型唔型就見人見智!「日本通」周奕瑋(Jarvis)目前正身在日本東北,為代言旅行社拍攝宣傳短片﹕「今次主要係去睇花,芝櫻、粉蝶花乜都有,我本身唔係花控 ...


型唔型就見人見智!


「日本通」周奕瑋(Jarvis)目前正身在日本東北,為代言旅行社拍攝宣傳短片﹕「今次主要係去睇花,芝櫻、粉蝶花乜都有,我本身唔係花控,但見到成個山頭都係花,忍唔住都影咗好多靚相。本來以為日本東北唔係香港人旅行熱點,但竟然撞到好多香港人話要同我影相,最開心係有部分人表示會跟我之前嘅東京節目去周圍搵嘢食呀。」

此行Jarvis被安排穿上武士裝進行拍攝:「和服平時着得多,武士裝真係第一次着,未拍之前我都好期待,諗住會好有型,但我又差緊啲身形(高度),畀拍攝團隊笑我似Keroro軍曹,我就覺得自己似舊飯糰囉!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!