掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

瑪姬自認女漢子 最愛玩刺激遊戲 __,瑪姬,

情侶檔特別受歡迎。藝人瑪姬日前到馬戲場試玩,同行正是傳過緋聞的黃建東,瑪姬表示本身是「女漢子」最愛刺激玩意,故入場後,她最期望睇空中飛人表演:「我自問 ...


情侶檔特別受歡迎。


藝人瑪姬日前到馬戲場試玩,同行正是傳過緋聞的黃建東,瑪姬表示本身是「女漢子」最愛刺激玩意,故入場後,她最期望睇空中飛人表演:「我自問好大膽,去旅行都會玩啲刺激玩意,好似之前去新西蘭,我都有玩空中跳傘,好享受離心力,可以盡情尖叫。」

問到為何相約緋聞男友黃建東同行?她稱今次是大會邀請,非私人相約同遊,又指過去半年和黃建東成功組成「情侶檔」搵錢:「其實搵我哋多數係司儀嘅工作,聽番啲客戶講,話覺得我哋好合拍,外表又好襯喎,咁我哋一齊做嘢時,都會互夾啲衫,等一齊出嚟時好睇啲。」又說除司儀工作外,兩人經常被邀唱歌,令他們多了一個發展機會:「我哋真係好努力咁去學唱歌㗎,希望客戶多啲搵我哋大展歌喉啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!