掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

賓艾佛力搞笑迎擊與老友麥迪文不和傳聞 __,麥迪文,賓艾佛力,

擴展到去漫威與DC之爭!美國男星賓艾佛力(BenAffleck)日前於社交網站Twitter搞笑反擊與老友麥迪文(MattDamon)不和的傳聞,因傳 ...


擴展到去漫威與DC之爭!


美國男星賓艾佛力(Ben Affleck)日前於社交網站Twitter搞笑反擊與老友麥迪文(Matt Damon)不和的傳聞,因傳聞中麥迪文改投「雷神」基斯漢斯禾夫(Chris Hemsworth)「懷抱」,賓艾佛力留言表示:「喂基斯漢斯禾夫,你可以接收佢!我橫掂係Jimmy Kimmel陣營。」名嘴Jimmy Kimmel與麥迪文都是老友,但多年來經常扮不和搞笑。

基斯亦搞笑回應賓艾佛力,順便抽水:「對唔住呀朋友唔關我事,佢只係一個漫威超級粉絲,而唔鍾意DC。」賓艾佛力於DC超級英雄片系列飾演蝙蝠俠,基斯則於漫威超級英雄片系列飾演雷神,而麥迪文則於《雷神奇俠3:諸神黃昏》(Thor:Ragnarok)客串,怪唔知基斯可以咁牙擦!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!