掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

耳機失靈影響演出!欣宜嘆無奈:我盡咗力 __,欣宜,

美中不足。歌手鄭欣宜一連兩場紅館處女騷來到最後一場,完騷後欣宜接受訪問表示鬆一口氣:「咁就完咗,真係覺得唔夠喉!希望大家都覺得好睇,希望有Part2! ...


美中不足。


歌手鄭欣宜一連兩場紅館處女騷來到最後一場,完騷後欣宜接受訪問表示鬆一口氣:「咁就完咗,真係覺得唔夠喉!希望大家都覺得好睇,希望有Part 2!」她又自嘲話以成世人嚟講,於舞台上的自己才是最清醒的,平時就矇查查唔知做緊乜咁,所以真係好多謝各方支持自己今次開騷。

談及連續兩晚耳機都有失靈情況,是否會感到美中不足?欣宜即時大嘆一口氣,再無奈話係,並說這個是學習的經驗:「但點都好The show must go on.(表演一定要繼續),但聽唔到嗰刻真係好緊張,個心都跳埋出嚟咁滯!因為想畀最好嘅嘢大家睇。」她自爆耳機出事原因:「有一邊耳機機身裂咗,我又大汗,啲汗入咗就冇聲,但我都用盡自己能力唱到最好,希望大家體諒,如果呢方面減分嘅話,希望喺跳舞到可以搭救番。」現在的腳傷情況?欣宜指情況比起想像中好,跳舞太High都唔記得痛楚,不過就大爆頭場完騷需要冰鎮消腫,最後見到觀眾的熱烈反應,就覺得一切都值得。

講到爸爸鄭少秋撐足兩晚,欣宜即時笑笑口話:「佢真係好搶鏡,嗰人又高又靚仔,全晚都淨係見到佢,好支持我。」她又指有家人如契媽專登在加拿大飛返香港現身支持,還有一直誤以為是新歡的最好男性好友:「佢一直呃我話嚟唔到,見到佢真係好Surprise!」再問到離開舞台前的「擁抱」動作是否代表抱着已離世的媽媽?欣宜表示留待各位自己去理解。

此外,欣宜亦非常感謝伴舞的8個健美Dancers:「我學嘢好慢,但佢哋每次都出盡力陪我,又拍咗短片畀我支持我,好感動!同埋今晚嗰個招牌擘髀動作我Hold耐咗,自己都覺得好犀利!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!