掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

羅拔迪尼路話到明誓死唔演特朗普 __,特朗普,

迪尼路表明唔會在電影中扮演特朗普。奧斯卡金像影帝羅拔迪尼路(RobertDeNiro)出晒名唔妥美國總統特朗普(DonaldTrump),前日迪尼路與 ...


迪尼路表明唔會在電影中扮演特朗普。


奧斯卡金像影帝羅拔迪尼路(Robert De Niro)出晒名唔妥美國總統特朗普(Donald Trump),前日迪尼路與男星畢利谷巴(Bradley Cooper)出席其主辨的Tribeca電影節的問答會時就再次公開批評特朗普!

有在場觀眾問迪尼路有咩角色係會拒絕唔演,迪尼路即回答:「你想唔想估?我等你諗下然後開估。」之後迪尼路即說:「係特朗普!」全場觀眾即拍手及喝采。

查實上個月,迪尼路受訪時亦大鬧特朗普係「白癡」:「睇下我哋個總統。佢係賓州大學畢業,所以佢接受咗優質嘅教育,但佢仍然係個白癡。佢缺乏任何人性或同情心,當然,佢當時要克服長大成人同被寵壞嘅詛咒,呢啲嘢或者會有影響。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!