掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

同敖嘉年親熱冇尷尬 陳婉婷:好安心 __,陳婉婷,敖嘉年,

喺舞台劇入面Hebe同敖嘉年飾演夫婦。藝人陳婉婷(Hebe)與敖嘉年最近演出有音樂元素的舞台劇,兩人飾演夫婦,既有親熱場面,亦要在台上又唱又跳,難度十 ...


喺舞台劇入面Hebe同敖嘉年飾演夫婦。


藝人陳婉婷(Hebe)與敖嘉年最近演出有音樂元素的舞台劇,兩人飾演夫婦,既有親熱場面,亦要在台上又唱又跳,難度十足!

Hebe坦言與敖嘉年相識多時,故排練親熱戲時毫不尷尬,更大讚對方:「嘉年EQ高又轉數快,台上有乜蝦碌嘢都即時執到生,相當厲害,加上佢好好戲,可以帶到我入戲,所以今次同佢合作做舞台劇好安心。」

問到Hebe如何評價自己的演出?她謙稱:「我嘅表現都OK啦,因為上年主演過舞台劇,有少少經驗幫助到今次嘅演出。雖然綵排時間不足,但大家都好有默契,合作非常愉快。」她又指演出當晚觀眾反應熱烈,現正商討加場事宜,並希望到外地作巡迴演出。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!