掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

馬國明監場𥄫實!黃建東淆底唔敢摑心穎 __,心穎,黃建東,馬國明,黃心穎,

淆底都係好正常!藝人黃建東日前拍攝無綫新劇《丫鬟大聯盟》,他直言是入行以來拍得最開心的一套劇集,演員間像家人般溫馨,加上他之前不慎拗柴傷腳,故首日便要 ...


淆底都係好正常!


藝人黃建東日前拍攝無綫新劇《丫鬟大聯盟》,他直言是入行以來拍得最開心的一套劇集,演員間像家人般溫馨,加上他之前不慎拗柴傷腳,故首日便要用拐杖開工:「大家都對我好好,特登畀位我坐,叫我唔使咁操勞。」但指不想影響拍攝進度,故受傷都沒請假。

黃建東又大爆有場戲要扮掌摑黃心穎,當時心穎男友馬國明前來探班,黃建東笑指廠內所有人都叫他小心:「我拍咗幾次,導演都叫我唔好就住力,要我真摑等佢捉住我隻手。但馬國明又喺度,我即刻好緊張,當然最後都冇摑落去。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!