掃呢頁CODE去手機

2018年9月25日 星期二

李美慧(真名:李斯庭):BB兩星期後出世 李美慧自嘲不合格媽咪 __,李美慧,

李美慧產前倒數,並晒出肚裏BB的超聲波相。即將「卸貨」嘅前港姐李美慧(Vivi)就快將榮升人母,今日喺社交網晒巨肚兼BB嘅超聲波相,仲話:「最後兩星期 ...


李美慧產前倒數,並晒出肚裏BB的超聲波相。


即將「卸貨」嘅前港姐李美慧(Vivi)就快將榮升人母,今日喺社交網晒巨肚兼BB嘅超聲波相,仲話:「最後兩星期倒數,小寶寶就要降臨這個世界了。」不過Vivi就話發現自己仲有好多嘢未買:「今日陪月send了一張list,我發覺原來仲有好多嘢未買⋯奶嘴、奶瓶、奶粉、BB被、尿布等等⋯都無,我這個阿媽不合格。」

好多網民都話言詞間感受到Vivi快將做媽媽嘅喜悅之情,仲搞笑叫佢要快啲買齊嘢,注意「唔使急,最緊要快!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!