掃呢頁CODE去手機

2018年9月25日 星期二

《延禧攻略》:呢頭趕到又要走!阿佘聞戰友身價急升話… __,佘詩曼,延禧攻略,阿佘,

「嫻妃」阿余呢頭嚟到電視城,轉個頭又去杭州開工喇!「嫻妃」佘詩曼現身電視城為無綫節目《延禧南巡》錄影,衣錦還鄉的她甫出現即歡呼聲不斷,即使阿佘剛下飛機 ...


「嫻妃」阿余呢頭嚟到電視城,轉個頭又去杭州開工喇!


「嫻妃」佘詩曼現身電視城為無綫節目《延禧南巡》錄影,衣錦還鄉的她甫出現即歡呼聲不斷,即使阿佘剛下飛機,於錄影中途才趕到來,觀眾仍照單全收。

未能盡地主之誼

事後阿佘表示活動後使要飛杭州工作,對未能與眾演員一同過中秋兼敍舊感內疚,問到可有介紹他們「食好西」?阿佘謂:「頭先問皇后(秦嵐)佢哋尋晚去咗邊度食嘢,點知三個都係話唔知,所以冇得推介,因為佢哋唔識去,希望下次有機會,之前喺北京,佢哋都成日帶我去食嘢。」

「好在係鬧爾晴」

雖然劇集已完成,但阿佘透露大夥兒也透過手機群組維繫友誼,故對大家近況亦很清楚,更指沒想過《延》劇如此受歡迎,她謂:「我睇劇本時已經覺得好好睇,一路睇一路諗個角色點做會易投入啲,反應咁好真係冇人知,依家咪享受成果。(演奸角位畀人鬧?)好在係鬧爾晴(蘇青)啫!哈哈!」

做「空中飛人」吸金

阿佘更指近排的確有不少宮廷戲找她演出,若成事的話也是明年的事,現在忙於做「空中飛人」吸金。對於劇中演員身價均倍升,問到阿佘升了多少倍?她謂:「我都未接下一部戲,唔知有冇升,不過錢唔係最重要,好角色難求,遇到係好幸運嘅一件事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!