掃呢頁CODE去手機

2018年9月25日 星期二

陳柏宇:囡囡出世!陳柏宇激動報喜:我忍唔住喊 __,陳柏宇,

囡囡已經改好名叫Abigail喇!千呼萬喚終出來!自認係係呷醋外父、現年35歲歌手陳柏宇(Jason)今日榮升老竇喇!佢太太符曉薇剖腹生女,Jason ...


囡囡已經改好名叫Abigail喇!


千呼萬喚終出來!自認係係呷醋外父、現年35歲歌手陳柏宇(Jason)今日榮升老竇喇!佢太太符曉薇剖腹生女,Jason亦即於社交網上載一家三口合照:「我一見到佢就忍唔住喊。Abigail, i choose u!!! (throws out pokeball)」

東網搵到陳柏宇太太符曉薇,剛生完bb的她聲音疲倦,但仍忍不住跟大家分享初為人母心情,她說:「thank you thank you,啱啱生完,仲喺手術室出面等緊,未知bb幾磅,因為拎咗上去清潔。」她說預產期為10月19日,但今日bb提早生產,所以覺得好突然:「好感動,bb一出世,我哋兩個係咁喊,但好神奇,bb一見到柏宇就收聲唔喊,好感動、好開心、好興奮,剪臍帶時,估唔到平時好大膽嘅柏宇都唔夠膽剪。」她又表示現最徬徨是她出院那天撞正老公要返大陸中山開演唱會,所以擔心沒有人陪她出院及照顧BB。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!