掃呢頁CODE去手機

2018年9月25日 星期二

潘源良:倫永亮最憎潘源良束頭髮:白晒仲扮浪子 __,倫永亮,潘源良,

倫永亮與潘源良在音樂上經常合作,但最近很少聯絡。著名填詞人兼導演潘源良與年輕17歲的加拿大女友Rita於本月22日在多倫多結婚,消息震驚娛樂圈,相識多 ...


倫永亮與潘源良在音樂上經常合作,但最近很少聯絡。


著名填詞人兼導演潘源良與年輕17歲的加拿大女友Rita於本月22日在多倫多結婚,消息震驚娛樂圈,相識多年的音樂好友倫永亮接受東網訪問,對潘源良秘婚亦大呼愕然:「我真係唔知,好突然,等我WhatsApp恭喜佢先,等佢返嚟香港再約食飯,諗吓送咩禮物畀佢,好戥佢開心。」

倫永亮指說潘源良作風低調,所以連好友拍拖也不知情:「唔識新娘子。(兩個好襯?)我心裏面嗰句係,任何女人同佢比都靚過佢,我最憎佢束頭髮,扮浪子,又唔知頭髮白晒,好想叫佢剪頭髮。」

他和潘源良曾經是百代唱片公司的歌手及音樂人,但自從該公司結束後,二人較少聯絡,不過還保持一年食一次飯的習慣:「我哋見面多數講音樂、時事,好少講感情、私人事,我一直以為佢同李麗珍一齊,但上次佢一個人嚟,我都估佢同李麗珍分手。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!