掃呢頁CODE去手機

2018年9月25日 星期二

翟威廉:吳嘉儀名花有主 翟威廉宣布冇行 __,吳嘉儀,周嘉儀,嘉儀,翟威廉,

吳嘉儀(左)話中秋同人哋屋企人食飯,即係宣布拍拖啦!藝人翟威廉、莊思明、周志文、吳嘉儀等之前在bigbigchannel的Happylive,齊齊大唱 ...


吳嘉儀(左)話中秋同人哋屋企人食飯,即係宣布拍拖藝人翟威廉、莊思明、周志文、吳嘉儀等之前在bigbigchannel的Happylive,齊齊大唱 ...


吳嘉儀(左)話中秋同人哋屋企人食飯,即係宣布拍拖


藝人翟威廉、莊思明、周志文、吳嘉儀等之前在big big channel的Happy live,齊齊大唱冧歌,包括:《不老的傳說》、《親蜜關係》等歌曲,為節日添上浪漫氣氛。未知是否受到現場環境感染,當談到今年中秋有乜嘢節目嘅時候,吳嘉儀自爆會「見家長」:「我會同人哋屋企人食飯!」隨即引起翟威廉、莊思明等一陣歡呼,翟威廉還搞笑地說自己:「冇機會喇!」

大家開心祝福完嘉儀後,翟威廉與周志文亦大談自己中秋有咩撈,兩人不約而同指自己會同屋企人食飯然後打波。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!