掃呢頁CODE去手機

2018年9月25日 星期二

《巨星Pet Pet》:【巨星Pet Pet】陸詩韻驚青貴婦嚇餐懵 __,詩韻,陸詩韻,李詩韻,

大家快啲睇啦!藝人陸詩韻帶同貴婦狗「Kina」亮相東網巨星節目「六福珠寶特約」《巨星PetPet》,Kina體形細小,膽量一樣細小,經常小小事就被嚇親 ...


大家快啲睇藝人陸詩韻帶同貴婦狗「Kina」亮相東網巨星節目「六福珠寶特約」《巨星PetPet》,Kina體形細小,膽量一樣細小,經常小小事就被嚇親 ...


大家快啲睇


藝人陸詩韻帶同貴婦狗「Kina」亮相東網巨星節目「六福珠寶特約」《巨星Pet Pet》,Kina體形細小,膽量一樣細小,經常小小事就被嚇親,甚至陸詩韻張開雙手示意抱抱,都會令Kina受驚,認真係「驚青貴婦」!

Kina之所以會變得如此膽小,陸詩韻相信係一次小意外所致:「當時我仲有一隻北京狗,有次兩隻狗狗同我媽咪一齊瞓,Kina唔知係咪係發噩夢,突然彈起身爪落隻北京狗嘅眼度,搞到北京狗隻眼標晒血,Kina就呆咗坐喺度,不停震同埋流口水,好似嚇到傻咗咁。」想知Kina仲有咩驚青趣事?快睇《巨星Pet Pet》!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!