掃呢頁CODE去手機

2018年9月25日 星期二

林泳淘:估唔到佢好呢味!林泳淘加戲胸襲袁鎮業 __,林泳淘,

原來佢最愛大波男!無綫主持林泳淘(Wingto)近期與藝訓班同學袁鎮業(Kelvin)合作,為導演安男拍攝網上平台新片《巧鬆啲》。劇情講述Kelvin ...


原來佢最愛大波男!


無綫主持林泳淘(Wingto)近期與藝訓班同學袁鎮業(Kelvin)合作,為導演安男拍攝網上平台新片《巧鬆啲》。劇情講述Kelvin以為找到一個願意捱麥記的女友Wingto,大膽到周年紀念食炸雞慶祝。

片中甜蜜背後其實有痛苦代價,Wingto加戲狂搣Kelvin,令對方周身紅印,她笑說:「佢都幾好搣!我鍾意胸襲『大波波』男仔,我覺得唔着衫周圍走嘅動物都可以搣,哈哈。」Kelvin即講有味笑話:「有冇試過有男仔畀你搣到動情?身體有啲地方一搣就會多咗激素,有生理反應!」Wingto笑說:「你係咪一諗起我就硬晒……個拳頭呀?」

場地:Penthouse Party


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!