掃呢頁CODE去手機

2018年9月25日 星期二

陳豪怕阿佘寂寞送抱 __,阿佘,陳豪,佘詩曼,

陳豪(小圖)昨日在節目中神秘現身,與阿佘一見面立即擁抱。
陳豪與黎耀祥昨日一同現身,為《延禧》活動做嘉賓,原來二人近期亦正合作拍攝新劇。陳豪開玩笑地表示,知道阿佘拍劇寂寞所以專程現身撐場,為阿佘送上開心時刻, ...


陳豪與黎耀祥昨日一同現身,為《延禧》活動做嘉賓,原來二人近期亦正合作拍攝新劇。陳豪開玩笑地表示,知道阿佘拍劇寂寞所以專程現身撐場,為阿佘送上開心時刻,當場更向阿佘送抱。陳豪說:「同阿佘好耐冇見啦,原本之前傾過合作拍劇,可惜最後檔期夾唔到,見佢新劇咁紅,好恭喜佢,希望快啲有機會同佢再合作。」陳豪表示為拍新劇受了不少傷,更令太太陳茵媺十分心痛。陳豪說:「她一直話要同我按摩,我就話唔使,畀我瞓覺就夠嘞。」



(左起)何廣沛、蕭正楠、黎耀祥及張振朗昨日一同變身太監,在節目中「服侍」幾位主子。 (左起)何廣沛、蕭正楠、黎耀祥及張振朗昨日一同變身太監,在節目中「服侍」幾位主子。

黎耀祥自爆新劇是他入行以來動作戲最多的一次,因而受了一點傷。黎耀祥苦笑說:「基本上可以打嘅演員都有同我打。」黎耀祥雖然昨日現身為《延禧》宣傳,但他卻笑說因忙於拍劇,只看了幾集,但亦覺得劇情豐富,而他太太卻是《延禧》粉絲。

撰文:沈麗珠




鍾意就快D Share啦!