掃呢頁CODE去手機

2020年7月30日 星期四

【緊急撤離】法院保安員家人初步確診 朱千雪曾在該樓層工作逾10日 #朱千雪

(資料圖片/IG圖片)武漢肺炎肆虐,各處都變成高危地方。九龍城裁判法院今早審理去年8月3日,9名男女在旺角涉非法集結案件,開庭1小時,裁判官突然通知庭 ...




(資料圖片/IG圖片)


武漢肺炎肆虐,各處都變成高危地方。九龍城裁判法院今早審理去年8月3日,9名男女在旺角涉非法集結案件,開庭1小時,裁判官突然通知庭內人士,有法庭保安的家人初步確診,而該保安曾行經審理案件的樓層,裁判官立即暫停是日審訊,要求同層的工作人員,以至到庭旁聽的數十名人士亦要即緊急撤離該樓層。

今日《蘋果》接獲一位法律團隊人員爆料,指朱千雪(Tracy)的師傅Catherine K.K.Wong是其中一名被告的代表大律師,每次開庭朱千雪都有現身。「佢今日唔喺度,但之前10幾日都係跟緊呢單case,而個保安係負責8樓,成日行來行去,有時亦會進入庭內,所以大家都好擔心,唔知自己會唔會中。」他直言不明白司法機構為何不全面暫停審理案件,他說:「其實真係好危險,今日個庭有3、40人喺裏面,預咗有人出事,之前(爆疫)都肯停,但今次就冇,好多律師都唔明。仲要裏面衞生環境好差,廁所好dirty,啲門亦唔會有人消毒。」

朱千雪今日回覆傳媒時表現淡定:「我冇事呀,謝謝關心!I was not there today. I am safe, thank you! 」她表示暫時無需要進行檢測。32歲的朱千雪去年結婚後淡出幕前,早前在香港城市大學完成法律博士課程後,今年6月開始於金鐘一間著名律師樓做大律師實習生,為期3個月,至8月31日。朱千雪曾相約麥明詩一齊慶祝生日,二人都是港姐出身,再由演員轉職做律師,人生經歷相近,可謂惺惺相惜。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

九龍城裁判法院有駐守8樓的保安員的家人初步確診,數十人要緊急撤離。(資料圖片)


朱千雪早前在香港城市大學取得法律博士學位(IG圖片)


(IG圖片)


朱千雪和麥明詩的經歷相近,大家都是港姐出身,現在投身法律界。(IG圖片)


朱千雪(IG圖片)


麥明詩(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!