掃呢頁CODE去手機

2020年7月30日 星期四

【曾收下體相】林俊賢女兒林鈺洧上節目爆性史 讚天蠍座男友持久多花式 #林俊賢 #林鈺洧

ViuTV最近有新的清談節目《對號入座》,由林二汶主持,節目以星座、塔羅牌等占星巫術探討不同主題節目,搵來20多名後生仔女參與,夏雨兒子黃奕晨及林俊賢 ...






ViuTV最近有新的清談節目《對號入座》,由林二汶主持,節目以星座、塔羅牌等占星巫術探討不同主題節目,搵來20多名後生仔女參與,夏雨兒子黃奕晨及林俊賢女兒女林鈺洧(Denice)都是其中參與者。

前兩晚就以性為題目,當中提到「好性」指數,Denice在節目相當健談,爽直大爆性史:「其實我只係曾經同十多個男仔約會過啫,真係上過床嘅就有5個人。」她提到其中兩名性伴侶是山羊座,被人問到「賽後感」,她直言自己係一個好熱情的女仔,鍾意的話會好主動:「係因為佢會重複做啲我好鍾意嘅嘢,次次都係咁做,我好開心。」Denice又被爆最近同一名巨蟹座男仔約會,誰知對方忽然傳了一張下體相給她,嚇到Denice不敢再覆對方:「其實我好鍾意佢㗎,佢係巨蟹座,我暗戀嘅都係巨蟹座,不過佢做咗一樣嘢,令到我唔覆佢,有一日我發現佢send咗佢下體張相畀我睇,零晨4點send過嚟,我問佢發生咩事?佢話只係想同我講句早晨。佢問我覺得點,我咪話幾好呀咁。」

另一集,主持人就問到性事的速度,Denice就專家口吻,大爆曾經試過有男友連褲都未除便零秒完事,又大讚一名天蠍座的男友,她說:「佢唔止靚仔,高大,喺床上有好多招式同持久,如果需要同天蠍座嘅男仔發生關係,係需要好大體力,佢會將妳反嚟反去,翻天覆地咁,好暈,流晒汗。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

Denice日前上ViuTV節目大談性事 (電視截圖)


林鈺洧自言與十多名男仔約會,有性事只有5個 (電視截圖)


有追求者上傳下體相(電視截圖)


Denice讚天蠍座男友性事多招式(電視截圖)


Denice提到有一個天蠍座男友,讚其性事能力持久(電視截圖)


林鈺洧是星二代,父親是林俊賢(資料圖片)


Denice愛性感打扮(IG截圖)


林鈺洧上林二汶主持的節目《對號入座》大談性史(IG截圖)



鍾意就快D Share啦!