掃呢頁CODE去手機

2020年7月30日 星期四

梁思浩:開咪唔戴罩被換走?梁思浩:佢哋冇資格炒我囉 #梁思浩

梁思浩開咪唔戴口罩係有原因嘅。藝人梁思浩在主持網台節目時堅拒戴口罩,除被網民炮轟自私外,有指網台高層就此事和他炒大鑊,更揚言要換走思浩,明天生效。思浩 ...




梁思浩開咪唔戴口罩係有原因嘅。


藝人梁思浩在主持網台節目時堅拒戴口罩,除被網民炮轟自私外,有指網台高層就此事和他炒大鑊,更揚言要換走思浩,明天生效。思浩接受東網電話訪問表示:「我已經用咗私己錢,去租一個私人又消晒毒嘅錄音室,租咗成日個月,依家我只係用咗四日,其實我租呢個直播室嘅目的係,除保障自己外,仲要保護兩位拍擋李麗蕊同陳彥行嘅安全,我哋每日仲係保持兩米距離,只係因為我要用鼻抖氣,戴口罩要拉落少少啫,同埋我講嘢快,戴咗口罩會影響我把聲,我咁做法都唔合佢(網台高層蔡先生)嘅要求,咁我就冇法。」


談及有指被網台總經理換走,他澄清:「佢調轉嚟講,我係同佢講先,係我話我畀錢搵人代我至9月4日止,因為我哋合作嘅季度屆滿,況且網台同蔡生唔係我僱主,佢哋冇資格炒我囉,我哋拆帳形式合作,我每個月畀20萬佢哋租場嘅。(唔做可唔可惜呀?)廣播界我都做咗20幾年,依家手頭上有兩個電視台節目要做,網台工作可以攰吓係福氣,我係怕兩個拍擋冇咗份工啫。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!