掃呢頁CODE去手機

2020年7月30日 星期四

【原來係爛gag】Cammi向網民呃水吹 語出驚人自爆「剪毛」 #Cammi #謝芷蕙

(IG圖片)一場武漢肺炎,打亂不少人陣腳,平日玩多過做的0靚模謝芷蕙(Cammi)受隔離影響,不能出埠周遊列國,受限聚令影響,不能隨便約友去高級餐廳食 ...




(IG圖片)


一場武漢肺炎,打亂不少人陣腳,平日玩多過做的0靚模謝芷蕙(Cammi)受隔離影響,不能出埠周遊列國,受限聚令影響,不能隨便約友去高級餐廳食好西。

困在家中避疫的Cammi昨日就在IG Story向網民呃水吹,當然又順便炫富,當被問到前度男友有過甚麼驚喜時,她表示曾對男友講過喜歡粉紅色,男友便一星期送上三個粉紅色手袋博她歡心,又送上Cammi最愛的甜品及蛋糕。不過Cammi不想講太多舊愛,她改貼給幾位閨密開派對時營造的驚喜,竟是貼上一枱金牛照片,Cammi向《蘋果》解釋:「張相係我幫個姊妹準備驚喜,因為趕唔切準備咁多份禮物,所以我就用紅包代替,貼出嚟純粹happy share,冇乜嘢其他意思。」

Cammi又留言:「我是一隻小綿羊,今天我剪了毛、然後我失眠了。」對於自爆為自己「剪毛」,Cammi解畫說:「其實呢句係普通話嚟㗎,綿羊冇咗綿,咪等於『失綿』。」

Cammi透露雖然單身,但不乏追求者:「有人追呀,但就冇拍拖,唔急拍拖,享受吓單身先、如果真係拍拖,我會好認真,我想好好慎重考慮一段關係先開始。」Cammi在社交網貼出的照片,P圖越見重手,被網民取笑膠味極濃。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

P圖越見重手,被網民取笑膠味極濃。(IG圖片)


Cammi成日出埠,平日玩多過做。(IG圖片)


Cammi晒一枱金牛。(IG截圖



鍾意就快D Share啦!