掃呢頁CODE去手機

2020年7月30日 星期四

崔建邦:捱唔過疫市!崔建邦母親30年車仔麵舖結業 #崔建邦

崔建邦母親車仔麵舖租約期滿。藝人崔建邦(Amigo)母親經營車仔麵舖30年,昨日於銅鑼灣的舖頭租約期滿結業,適逢昨日是全日禁堂食前夕最後一日,崔建邦實 ...




崔建邦母親車仔麵舖租約期滿。


藝人崔建邦(Amigo)母親經營車仔麵舖30年,昨日於銅鑼灣的舖頭租約期滿結業,適逢昨日是全日禁堂食前夕最後一日,崔建邦實行落舖作最後懷緬,崔媽媽雖然相當不捨,但仍開心、殷切的招呼客人,更有不少街坊熟客專登前來吃個「告別麵」,連Amigo與母親的多年好友、利嘉閣CEO廖偉強都專登前來食吓嘢、傾偈。期間Amigo更搞笑向媽媽笑言:「阿媽,佢哋唔係想食麵,係想嚟見妳一面呀!」相當抵死。


車仔麵舖養大


30年前,Amigo的母親與幾兄弟姊妹齊齊開了「車仔麵」,由銅鑼灣一間200多呎的細舖開始做起,最興旺時期分別於駱克道、皇后大道東、謝斐道等一共有三間分店,一間小店可謂養活了幾個家庭,Amigo坦言與幾表兄弟姊妹可說是「車仔麵」養大。他受訪時坦言:「我記得細個人生第一份工就係喺店幫手,收銀又做、樓正又做,喺舖面劈蔗更賣蔗汁更係我專長,人稱『蔗汁小王子』。我仲記得有一次樓面阿姐將一盤咖喱汁由頭淋到我落腳,由銅鑼灣搭地鐵返藍田家沖涼,嗰陣咖喱味真係洗極都有。」其實「車仔麵」就如他的家:「呢間嘢對我嚟講感情好深,因為嗰陣讀小學,除咗冇做過廚房之外乜都做過,每逢大時大節,出面擺晒枱,好熱鬧,(今次係租約期滿而結業?)以前生意好好,真係每年都可以全家人一齊去旅行、周圍玩,但做吓做吓,有啲長輩過咗身,有啲轉咗行,依家得我媽咪同阿姨做,咁依家佢哋年紀都大,體力有限,而且生意唔好,租金又冇調整,市道好差,所以媽咪都要休息。」而在旁的崔媽媽亦坦言不捨得,說到退休後是否想抱孫湊孫時,她即笑晒點頭謂:「係呀!快啲結婚,等抱孫!」


製作公司、拳館全面叫停


不過,Amigo一直都沒有打算繼承飲食生意,現時正為一間娛樂製作公司做製作及創作工作,他謂:「依家啲Project都停咗,希望之後疫情好番可以搞多啲製作,公司藝人除咗有彭家麗,都簽咗個新人藍杰,依家做緊音樂劇《我們的青春日誌》,(教拳嗰度?)都有好多學生,但唔好話口水,啲汗水都好多,依家叫啲學生自己加油先。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!