掃呢頁CODE去手機

2020年7月30日 星期四

【傳吵大鑊】梁思浩堅拒戴口罩開咪 網台D100企硬:搵人代佢做住先 #梁思浩

【新增回應】新城電台高層程凱欣確診後,為港台主持電台節目的時裝設計師鄧達智亦初步確診武漢肺炎,網台D100為安全起見,於是下令所有DJ須戴口罩做節目。 ...






【新增回應】

新城電台高層程凱欣確診後,為港台主持電台節目的時裝設計師鄧達智亦初步確診武漢肺炎,網台D100為安全起見,於是下令所有DJ須戴口罩做節目。不過梁思浩與李麗蕊及陳彥行為D100主持《大家「真」風騷》時,就堅拒戴口罩,只得另外兩拍檔戴口罩,被網民鬧爆行為自私。事後梁思浩解釋自己不在公司開咪,自己租用私人錄音室做節目,節目前後已全面消毒,聲稱十分安全。

今日《蘋果》收到消息,指梁思浩因為堅拒戴口罩做節目而跟D100高層吵大鑊,明天起「劈炮唔撈」。《蘋果》向D100總經理蔡浩樑求證,他說:「思浩呢話佢戴口罩講唔到嘢,影響節目質素,於是佢自己租咗個錄音室做節目,節目前後都搵人消毒,但試咗幾日效果都唔好,而噚日同今日,佢做節目嘅時候都冇影到自己成個樣出嚟,同埋佢戴口罩戴得唔係咁好,有時又掹鬆咗,咁佢做完節目之後我就打畀佢,叫佢不如戴口罩返嚟D100做,或者用視像做節目,但佢話唔好。」

既然大家意見不一無法達成共識,節目方面如何安排?D100總經理蔡浩樑表示:「聽日都係搵人代住佢做節目先,因為節目係一季季,佢呢季仲有20幾集,我哋都要fulfill番我哋嘅訂戶,佢話搵人代住佢做住先,睇吓疫情進展點樣再作打算。因為呢個疫情,聽眾同我哋反映(指梁思浩不戴口罩做節目),我哋都好大壓力,所以叫思浩要做番個榜樣戴返口罩,但佢話適應唔到戴口罩做節目,話好辛苦,我哋又有自己立場,所以今日同佢傾過之後,同意搵人代替佢同陳彥行及李麗蕊拍檔做,我哋大家都係好平心靜氣下商量,冇吵大鑊。」

對於有傳因為戴口罩問題而與D100高層吵大鑊,《蘋果》今日亦有向思浩求證,他否認雙方曾經吵大鑊,但承認無法達成共識,思浩又稱在疫情嚴峻的時候,他自掏腰包租用私人直播室,而且亦納米清潔,但奈何對方亦不接受:「我本身係一個講嘢好快嘅人,戴住口罩真係好辛苦,感覺好似係戴住口罩唱快歌,之後我都有戴口罩做節目,但我拉低過咗,露出個鼻哥窿唞氣,不過佢哋都覺得唔符合安全標準,唔接受我呢個做法,既然人哋唔肯退一步,咁我咪自己退囉。」他續說:「我同D100唔係員工同僱主關係,我哋係合作夥伴,以分賬形式合作,所以其實係我要求要換人,而家我搵咗鄒攝幫手,佢會同行姐同李麗蕊一齊做埋嗰20幾集。」

問到雙方的關係是否告一段落?思浩表示:「我唔否定,將來嘅嘢將來再算喇,我自己做咗呢個節目都有10年,我都有同大班(鄭經翰)講番呢件事,好多謝大班嘅體諒。我而家會專注做兩個電視節目,其他嘢等疫情緩和咗算。」至於D100總經理蔡浩樑表示因有聽眾向他們反映而感到大壓力,思浩則說:「唔緊要喇,香港人有邊個係冇壓力㗎?」陳彥行亦有回覆《蘋果》,她表示會繼續留任,直到這一季完結為止。

思浩亦有在FB貼了一張戴口罩的相片並說:「今天心情特別靚,天氣好心情也靚(不知為何今天感覺個人輕了)。我常說:我們改變不到大環境,但可以改變自己心情!帶着環保盒去買自己最鍾意的食物!帶回家吃!(如果可以嘅話大家都支持環保自攜食物盒)笑着面對困難,請相信一切嘅困難都會過!未來的日子一定會好!大家同心協力,困難嘅日子一定好快過!大家加油!」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新



梁思浩為了唔戴罩,自行租用錄音室及聘人消毒,但節目效果不理想。(FB圖片)


今日節目組呼籲聽眾表達意見,表示一切以聽眾為首先。(FB圖片)


而梁思浩今日就於社交網自拍「全副武裝」(FB圖片)


D100總經理蔡浩樑(左)強調與梁思浩交涉非常平心靜氣。



鍾意就快D Share啦!