掃呢頁CODE去手機

2020年7月30日 星期四

謝高晉出關回家去 劉麗萍轉入隔離營

謝高晉接到出營通知書,今晚已回家;Apple姐亦已轉入隔離營。
謝高晉出關回家去劉麗萍轉入隔離營謝高晉接到出營通知書,今晚已回家;Apple姐亦已轉入隔離營。現役籃球員兼歌手謝高晉,因經理人劉麗萍(Apple姐)、 ...




謝高晉出關回家去 劉麗萍轉入隔離營

謝高晉接到出營通知書,今晚已回家;Apple姐亦已轉入隔離營。

現役籃球員兼歌手謝高晉,因經理人劉麗萍(Apple姐)、師姐施匡翹(Zaina)和宣傳人員阿佳齊染疫,他雖沒受染仍要入往隔離營,並於今日出營。他說:「今日係我喺駿洋邨最後一日,多謝大家關心。之前喺自己屋企已隔離咗4日,喺隔離營亦做咗2次檢測,完成咗10日隔離,非常期待可以返返屋企,好掛住貓貓同屋企人。」最後他希望大家同心抗疫,祝Apple姐和宣傳人員盡快康復,大家健健康康。

Apple姐亦已抵達鯉魚門隔離營,一個人住一間房,她說終於可以離開醫院好開心,仍會為在醫院的所有確診者打氣,祝福他們早日出院。

已轉住隔離營休養的施匡翹,感覺環境比醫院好,有獨立房間,每日做深喉唾液測試,正在等結果,精神好好。




鍾意就快D Share啦!