網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月31日 星期六

暖男爸爸鄭中基遇上老戲骨|73歲劉江離TVB 助陣Viu劇:呢度我冇後顧之憂咁演 唔使就對手 #TVB #Viu #ViuTV #劉江 #鄭中基

貼地零膠質相隔十八年,48歲的鄭中基再一次孭飛拍劇,一個好劇本、好對手,必然是關鍵之處。ViuTV《暖男爸爸》日前首播,單親爸故事,骨幹主題,鄭中基一 ...






貼地零膠質

相隔十八年,48歲的鄭中基再一次孭飛拍劇,一個好劇本、好對手,必然是關鍵之處。ViuTV《暖男爸爸》日前首播,單親爸故事,骨幹主題,鄭中基一句對白帶出:「如果第一次演得差的話,會唔會有第二次機會呢!」每個人錯過了,可有第二次?如何珍惜再有的機會!

打動鄭中基接拍,是同樣打動觀眾一元素,就是貼地劇情與無膠質對白。「對白已經好人性化,有啲仲好抵死,自己睇到都會笑,覺得好嘢喎!有好幾場戲嘅對白,邊睇邊讀嘅時候,就已經可以入到嗰個世界,知道發生咩嘢事。而唔係有啲對白,你睇完會覺得正常人唔會咁樣講喎。例如門鐘響,會話「有人㩒鐘嘅?」,係人都聽到有人㩒鐘,唔需要再講呢啲說話,即係無咩無謂對白,我覺得幾舒服,係一套幾自然嘅劇集。」

鄭中基說,《暖男爸爸》是他拍的劇集中,少數不用再修改對白,「對白已經好人性化,有啲仲好抵死,自己睇到都會笑,覺得好嘢喎!」

劇集主旨:「如果第一次演得差的話,會唔會有第二次機會呢!」,人生劇本,總有演得不當時候。曾經在事業、愛情都犯過大錯的鄭中基,卻在他的Second chance,珍惜做好。

第三集尾段,鄭中基在大排檔回憶老婆點滴,由眼泛淚光至淚如泉湧,再響起他名曲《無賴》,整個情節勁洋蔥,把劇情推到一個高潮位,網民激讚。

有難度有挑戰先好搵我

劇中另一「驚喜」亮點,是今年初離開效力37年大台的劉江叔,因不能接受大台減薪一半,如佢話齋:「連車都養唔起的人工!」,於是73歲劉江畀自己演藝事業,不是Second chance,而是Second choice,如劇中對白:「未來因為我哋嘅選擇而改變。」他,不再續約。

跳出「圍城」,隨即在另一天空光復風采。活到這年頭,劉江叔求的只是好劇本與過足戲癮。講到明,無難度無挑戰的角色,非誠勿擾,唔使搵我!

當日《暖男爸爸》的監製及導演敲門,不需太費唇舌便一拍即合,因為認真演員遇上認真班底。

「我接到好多角色都係好困難,就係因為困難所以我先至做,如果好易做的話,我就唔係咁有興趣,呢個係事實。因為到我而家呢個環境,我仲想做咩?梗係對自己有啲挑戰。聽完《暖男爸爸》劇本之後的確覺得好難,但又好想做。」

有heart的鄭中基,遇上認真的劉江叔,劇中演情感矛盾的父子,火花四起。

73歲,劉江叔對演戲要求有增冇減!「我記得有一日,監製話下次再搵我合作,但我話要有挑戰性先好搵我,佢話你演咗咁多年,仍咁著緊呢啲,我話梗係啦,無挑戰性有咩意義,根本無意思。」

首日埋牙拍戲肉

口中的難度,是跟鄭中基演釋似近還遠的父子情。劉江叔佔戲不多,但在於精,一日之內完成全劇幾場重頭戲,還要開工第一日,兩位未熱身就要埋牙演那幕在護老院父子首度相見的戲肉,好Heavy!

鄭中基說:「我記得第一日開工拍第一場戲,就已經要坐低喺度喊,就係因為感受問題,見到阿爸咁樣。我記得當日望住劉江叔,而劉江又望住我,我記得一直都唔開對白,劉江叔好似覺得點解我咁耐都唔講對白嘅,然後我一直做,之後滴咗一滴眼淚,劉江叔見到我滴完嗰滴眼淚,就開始講嘢。之後佢話會睇住我,放心唔好緊張,我見到你滴眼淚就會開始講。」

劉江問:「坦白講,同我合作之後,有冇覺得我帶住你,抑或我有好多戲,令你有另一種感覺?」

「有呀,例如我有諗過會係差唔多類似情況,但真係同你做嘅時候就唔同咗。」與高手過招,鄭中基更要打醒十二分精神。

劉江叔雖佔戲份不多,但場場都是發光的演出,一日完成幾場戲份,包括父子終於相見的戲肉,二人首日開工,未熱身即埋牙切磋。

73歲仍要刺激

貴精不貴多的父子戲,專業的劉江叔,在每個細節位都心思細琢。「你第一次入嚟望住我嘅時候,我喺度行緊,條走廊好長,我諗咗好多種形式。你第一次見我嘅感覺係點樣呢?如果你已經知道我係老人痴呆,咁我要點樣表現嗰樣嘢俾你睇?

因為你睇到就等於觀眾知道,劇本只係寫你睇住我慢慢行過去,然後偷偷哋望住我。所以第一日■搵咗我,然後約我飲茶,跟住見監製,同我講故事嘅時候,我話好難做喎,真係好難做,我問點樣做?真係唔掂,你唔覺得難做咩。」深度演繹,73歲依然做足功課。

昔日TVB做戲要遷就對手

識英雄重英雄,老戲骨遇上有heart對手鄭中基,劉江叔說那種暢快,在舊東家沒有。「你剛才問同以前有咩唔同,有一樣真係唔同,因為我哋咁樣做,我無後顧之憂,因為唔需要顧住佢,但喺TVB就唔同。」

他說在TVB時,因一種「顧全大局」文化,好戲之人要遷就唔同level的對手。「無錯,喺TVB做戲,我哋叫做大我取向,唔係小我取向,點解呢?即係我喺呢場戲裡面嘅作用要顧全大局,唔係話自己做得好就可以,我做咗咁多年,大家都知道我好唔好,唔好就唔好,好就好,我唔需要去理。唔會諗呢場戲點樣出位,我哋唔係咁樣,要睇全場戲。但而家呢度唔同,因為我都唔需要理佢,我就係做我自己,其實反而仲好。因為喺嗰啲環境,有時候自己會失分。即係我唔可以掩蓋你,掩蓋咗你都無用,我望你好,你好我先至好,唔淨係想自己好。以前會遇到一啲高水平,一啲低水平,(新舊環境)呢方面係最大分別。」事業Second choice ,老來的劉江可以更精采。

得失從不看重

他在舊東家之作《今宵大廈》,早前開拍續集,演技獲一致激讚的劉江,因離巢無緣參予,令網民感到失望,但他卻這樣看:「直至目前為止都無人搵我,觀眾唔會失望,點會失望?無咗呢個角色就唔會失望。如果有呢個角色,但由第二個人去演就會失望啫,如果無呢個角色,點會失望?唔好睇得咁重要,其實好虛空。」

半退休的他,除想繼續過戲癮,還有一件事好想做。「好老實講,一唔做TVB,其實都係想出去玩吓,鍾意嘅就去邊度,但而家得個恨字,覺得如果可以去到就好喇!」

鄭中基

Wardrobe: @harrisonwong

Make up: @monzichunmakeup

Hair: Horace @hairplay_hk

Venue: 富衛1881公館

攝錄:LL production house

攝影:吳斯金

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤、便利店及《壹出版》網店有售,每本港幣九十八元正。

按此購買

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!