網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月31日 星期六

入紙註冊驚爆曾離婚 準夫婿被指破產無業 莊韻澄姊弟戀開花 下月閃嫁 #莊端兒 #莊韻澄

擁有35E上圍的莊韻澄(前名莊端兒),今年7月改名尋桃花,她上周才剛宣佈跟小她五年的IT男呂成忠(Joe)譜出姊弟戀,怎料昨日兩人已入紙準備下月閃婚, ...






擁有35E上圍的莊韻澄(前名莊端兒),今年7月改名尋桃花,她上周才剛宣佈跟小她五年的IT男呂成忠(Joe)譜出姊弟戀,怎料昨日兩人已入紙準備下月閃婚,女方亦因此被揭發入行前曾經離婚。喜訊曝光後即有人爆料指Joe失業兼破產,莊韻澄昨日出席活動時代為否認,兼堅稱沒有供養未婚夫。

■下月莊韻澄將嫁給IT男Joe,卻被讀者爆料指他其實是破產無業男。


現年39歲的莊韻澄上周六(24日)高調晒一卡鑽戒宣佈有拖拍,怎料《蘋果》昨日隨即發現原來她在本月20號已入紙申請註冊,將跟34歲、從事IT行業的圈外男友呂成忠結婚,換言之鑽戒可能是求婚戒,莊韻澄之前受訪坦言為求姻緣而改名,估不到一改即中兼且「閃婚」,但她在擬結婚通知書上婚姻狀況一欄填上「離婚」。而現年32歲「巨聲幫」出身的羅孝勇與31歲的模媽王丹妮昨日亦被發現入紙註冊,娛圈喜事一浪接一浪。

■莊韻澄的擬結婚通知書中顯示婚姻狀況為「離婚」(箭嘴示),她表示有跟未婚夫Joe交代。


■莊韻澄上周六才高調晒一卡鑽戒宣佈拍拖,原來她上周二已入紙註冊結婚。


■昨日出席活動的莊韻澄,代未婚夫Joe澄清並非大富大貴,但也未至於破產。


不過莊韻澄未婚夫身份曝光後即被起底,有讀者昨日向《蘋果》報料指Joe非IT男,而是破產無業男,適逢莊韻澄昨日於佐敦出席活動,問到Joe被指破產兼失業,莊韻澄即澄清說:「唔係,話佢好有錢又唔係,亦唔係大富大貴,但就未至於破產,佢照顧到我,我工作網絡上嘅嘢都係佢負責搞。」對於被指要供養未婚夫?她強調二人財政獨立:「真係冇,以前都係咁講,我邊養得起咁多人。」二人婚後將努力造人,希望明年有好消息。莊韻澄又指一直希望Joe擔任經理人,而過去大半年她出席活動時,他已不時陪伴兼任柴可夫管接管送,不過為保護戀情,莊韻澄只向外人介紹Joe是她的經理人,而昨日Joe因有其他工作故未有現身。

■被封「人間胸器」的莊韻澄,昨日爆出入紙註冊於下月中結婚,同時亦被揭過去曾經結婚。互聯網圖片


另外,《蘋果》昨日亦曾致電莊韻澄,她承認已定了下月12日結婚及明年才擺酒。提到跟Joe拍拖經過,莊韻澄表示:「我哋一年多前識,之後佢追求我,我同佢拍拖後,佢就求婚,咁啱佢又係幫我改名師傅個徒弟。原先我都冇諗過咁快結婚,但師傅話下月12日係好日子,咁我哋都有共識,師傅話與其明年結不如今年配合好日子,仲可以旺到我哋。」莊韻澄笑言當日師傅指改名會旺桃花,怎料改了名三個月即見效。莊韻澄亦透露媽咪很喜歡這位準女婿:「100分我畀佢90分,10分係進步空間。」準新郎比莊韻澄小5歲,但她大讚Joe十分成熟,有責任感及懂得照顧他人。今次閃婚是否奉子成婚?莊韻澄否認:「唔係,不過我哋都鍾意小朋友,想生兩個,未來老公鍾意女,佢話要前世情人。」

莊韻澄入紙結婚,顯示她的婚姻狀況是「離婚」,她表示有跟Joe交代自己的過去:「係呀,我嗰時27、28歲未入行,對方係圈外人,我嗰時買咗層樓,寫咗男朋友個名,因為釐印費太貴,分手時佢有畀返層樓我,佢都已再婚仲生埋小朋友。」莊韻澄經常作性感演出,她謂婚後會繼續幕前工作:「老公接受同明白我,不過婚後未必再咁性感。」

■早年與賤男張致恒分手感情一直空白,莊韻澄改名旺桃花,果真遇到真命天子。資料圖片


■莊韻澄昨日傳出婚訊,已即時獲好友樂宜(右)及游蕙禎(左)送上祝福。



鍾意就快D Share啦!