網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月31日 星期六

琦琦:千杯不醉!琦琦首次開Live 爆女兒高人一等之謎 #琦琦

琦琦首次玩直播!名模琦琦首次做直播,老公任達華(華哥)雖然不在港未冇出席,但直播前華哥先在網上現身打氣,還舉杯飲香檳,預祝成功,兩夫婦互動默契盡現。是 ...




琦琦首次玩直播!


名模琦琦首次做直播,老公任達華(華哥)雖然不在港未冇出席,但直播前華哥先在網上現身打氣,還舉杯飲香檳,預祝成功,兩夫婦互動默契盡現。


是次琦琦與兩位前新聞主播林燕玲和蔡雪瑩一同做直播,琦琦大談飲酒歷史,原來她從未醉過、斷片,因為夠克制。她說:「有朋友飲醉會不停唱歌,仲係唱同一句,不停Repeat,我唔會行開,因為擔心佢醉酒會撞親,等佢醒咗之後問番佢,佢話唔記得。」琦琦說華哥也甚少飲酒,兩人偏向愛做運動。現年15歲的女兒Ella跟她們一樣愛運動,身材高人一等的原因,因為睡眠充足,琦琦稱女兒每晚9點便上床睡覺。


直播後,琦琦說:「好順利,充滿笑聲完成咗!(愛上玩直播?)挺好玩,哈哈!」林燕玲則表示:「琦琦真人好高,好有名模氣勢,好親切,天南地北乜都傾一餐,我以為只會傾美容,但原來佢對運動都有興趣,又講得笑,好搞笑,我最開心係攞咗好多保養keep fit貼士。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!