網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月31日 星期六

冇得拍《白色強人II》勁傷心 何廣沛:很多人掛住德仔 #何廣沛 #白色強人

何廣沛與馮盈盈都冇得留底。
冇得拍《白色強人II》勁傷心何廣沛:很多人掛住德仔何廣沛與馮盈盈都冇得留底。陳豪和胡定欣的加入無線劇集《白色強人II》,聯同原有的馬國明、唐詩詠、郭晉 ...




冇得拍《白色強人II》勁傷心 何廣沛:很多人掛住德仔

何廣沛與馮盈盈都冇得留底。

陳豪和胡定欣的加入無線劇集《白色強人II》,聯同原有的馬國明、唐詩詠、郭晉安,以集5大視帝、后作噱頭。

在劇集造型宣傳後,上集有份演出的何廣沛,在社交網貼上當時劇照,留言:「今日很多人掛住德仔😢 #白色強人 #潘懷德 #德仔」;貼文引來大批網民留言,同樣不捨「點解《白色強人2》冇咗你同fyy(馮盈盈)嘅?」、「德仔最棒的 沒有您就沒有2,德仔跟書婷一定是去了度蜜月」等。

去年播這劇時,馮盈盈跟醫生男友度鍾文浩(Martin)還未分手,當時盈盈為這劇獻出熒幕初吻給何廣沛,然後在播出當晚,盈盈與Martin及何廣沛一齊睇劇,還在社交網貼上3人行合照。

《白色強人II》以集5大視帝、后作噱頭。
《白色強人II》以集5大視帝、后作噱頭。
當日三人行睇接吻戲。

當日三人行睇接吻戲。



鍾意就快D Share啦!