網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月31日 星期六

黎紀君游繩入岩洞驚到喊 陳安立天然浴場沖甩褲:好彩我著咗兩條褲! #Christy Lai #陳安立 #黎紀君

黎紀君游繩入岩洞驚到喊陳安立天然浴場沖甩褲:好彩我著咗兩條褲!45分鐘前ViuTV全新旅遊節目《駕到西澳》由駱振偉(Thor)、陳安立(Brian)、 ...




  • 黎紀君游繩入岩洞驚到喊 陳安立天然浴場沖甩褲:好彩我著咗兩條褲!
  • 45分鐘前






ViuTV全新旅遊節目《駕到西澳》由駱振偉(Thor)、陳安立(Brian)、黎紀君(Christy)及梁諾妍(Inez)擔任主持,介紹西澳洲各處景點,帶觀眾了解當地不同的風景面貌及文化特色。

明晚節目將會播出的第2集,Brian和Christy介紹因吉度普天然海水浴池,並分享海浪按摩。由於海浪衝力太大,Brian坐在石隙時,連人帶浪被沖走,事後他自爆:「水流沖落我條褲,原來會沖甩㗎,好彩我著咗兩條褲!」

其1後,二人又接受第二項任務,游繩到達地底萬年岩洞。Brian率先抵達洞底,但Christy卻有點猶豫,更害怕得哭了出來,經攀石教練的鼓勵,Christy才順利完成挑戰。事後Christy坦言錯估自己的能力:「我冇諗過一開波咁樣衰就喊咗,但真係好驚。我最初準備都唔係好驚,直至見Brian一路落去,我就真係好驚。」

疫情下,可以到天然浴池嘆一下,賞心樂事。

黎紀君跟陳安立一起主持旅節目,真情流露。

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤、便利店及《壹出版》網店有售,每本港幣九十八元正。

按此購買

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!