網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月31日 星期六

歐倩怡:Keep得勁好!歐倩怡出關同郭晉安對唱 #歐倩怡 #郭晉安

歐倩怡出關啦!藝人郭晉安和歐倩怡一同現身《流行經典50年》,首次夫妻檔同台合唱,歐倩怡挑選《萬千寵愛在一身》,實行Sweet爆全場,郭晉安透露是薛家燕 ...




歐倩怡出關藝人郭晉安和歐倩怡一同現身《流行經典50年》,首次夫妻檔同台合唱,歐倩怡挑選《萬千寵愛在一身》,實行Sweet爆全場,郭晉安透露是薛家燕 ...




歐倩怡出關


藝人郭晉安和歐倩怡一同現身《流行經典50年》,首次夫妻檔同台合唱,歐倩怡挑選《萬千寵愛在一身》,實行Sweet爆全場,郭晉安透露是薛家燕邀請老婆出關,兩人都大叫緊張,歐倩怡說:「因為依家甚少唱,有啲緊張,咁耐冇喺幕前,冇返TVB都十幾年,今次係超緊張,入嚟時都唔記得啲路點行,差啲迷路。」郭晉安說:「我都未試過咁緊張,拍一場好難嘅戲都冇咁緊張,累大家NG,導演畀咗意見,始終我哋唔係做緊戲,希望畀人一種Sweet啲感覺。」


老夫老妻對唱情歌,會否有尷尬?歐倩怡講笑會扮看不到老公,會對着空氣唱,怕忍不到笑。郭晉安不忙讚老婆:「我滿意佢表現,佢本身係歌手,我真係業餘,有佢喺度我定啲。(下次再合唱過?)可以,睇吓觀眾鍾唔鍾意先。」下次會否揀倩怡的經典歌《櫻桃小丸子》主題曲唱時,歐倩怡笑說不抗拒,還講笑叫老公扮「花輪」。


對於倩怡樣貌身材都保養得宜,郭晉安不禁甜笑說:「因為有我喺度,講笑,佢鑽研營養,讀緊碩士,食物和運動各方面好有心得,要全家跟佢食。(要你食得好清淡?)所以我好鍾意返工,好鍾意食公司餐廳和食飯盒。」


黎芷珊咽哽悼錢國偉


同場的藝人黎芷珊,對於好友金牌監製錢國偉(Wilson),於周二(27日)離世,甚為傷心。她受訪時表示稍後會落實喪禮的日期、治喪委員會名單,亦會出訃聞。講到Wilson生前的病情時,她更一度講到咽哽,眼紅紅。她透露這幾天都與Wilson太太陳宛蔚保持聯絡,讚對方是堅強女人:「佢不停唸經,見佢瘦咗,好慘,有啲手續我都陪佢去辦。(佢經濟有冇問題?)遲啲先講,經濟支柱係Wilson,太太一直冇做嘢,係有一定需要,我哋成班會幫手。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!