網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月31日 星期六

靚靚Chilam虔誠佛教信徒 堅持8年上普陀山拜佛 #Chilam #張智霖 #袁詠儀 #靚靚

互聯網圖片袁詠儀(靚靚)在深圳隔離完,昨日與老公張智霖(Chilam)又去了普陀山旅遊,兩人打扮低調,心情也相當不錯,Chilam攬着太太的肩膀在佛像 ...




互聯網圖片


袁詠儀(靚靚)在深圳隔離完,昨日與老公張智霖(Chilam)又去了普陀山旅遊,兩人打扮低調,心情也相當不錯,Chilam攬着太太的肩膀在佛像下合照,表現恩愛,並留言:「今年的普陀山之旅,不容易,但圓滿了,感謝大內總管以及其他等師傅的安排。」Chilam夫婦已經是第8次遊普陀山,每年都會組團去,去年就與蔡一智夫婦結伴同遊。

靚靚和Chilam都是虔誠佛教徒,如果工作不忙,二人幾乎想每年去參拜一次,已堅持8年也算是有恆心。今年因疫情關係,返大陸需要隔離14天,靚靚也是剛隔離完不久,做了一些工作,雖然暫時沒工作可以回港,但為免回港後,短期又接到大陸工作,到時又要再隔離14天,似乎太浪費時間,所以她索性留在大陸陪老公開工,因Chilam接了林德祿執導新片《掃黑行動》,要在廣州拍外景,而這幾天因沒有戲份,靚靚就組團上普陀山拜佛,Chilam就陪老婆一起去。

袁詠儀和老公Chilam昨日又組團去了普陀山拜佛。(微博圖片)


每年靚靚兩夫妻都會空去一次普陀山祈福。(微博圖片)


去年上普陀山,蔡一智夫婦也有同遊。(互聯網圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!